Hetkinen, alkaa olemaan aika kusetettu olo. Ensin Nelonen aloitti Carnivalen, johon jäin koukkuun. Laitettiin tauolle, ja piti jatkua muistaakseni viime syksynä. Jaa? Sitten pläjäytettiin ruutuun Rooma. Koukussa. Tauolle. Ensin dissasin Big Lovea, mutta kun alkoi olemaan enemmän juonikuvioita ja vähemmän mormoniseksiä - koukussa. Ja tauolle.

Hei näenkö niitä koskaan oikeasti loppuun?!? Alkaa olemaan jo hätä. Vai jaksaisinko oikeasti roikkua valveilla puoleen yöhön tässä tilanteessa, ehkä ajavat etuani pihtaamalla. Jos meillä alettaisiin noita öitä nukkumaan ensin.

Vaikka kesäkausi lähestyy uhkaavasti, onneksi Subilta alkoi uusi Project Runway - tosi-tv:n eliittiä. Kuten Hesarissa? joskus todettiin, on mielenkiintoisempaa seurata, kun valitaan hyvistä paras eikä huonoista vähiten nolo, kuten useimmiten. Rakastuin oitis Santoniin. Yritän olla tutkimatta netistä, että voittihan se, voittihan, koko paskan..? 

Mainoksista on pistänyt semmoiset asiat vituttamaan, kuin taas tuo kosmetiikkamainonta. Mikä loppuviimeksi on idea käyttää julkkiksia, kuten L'Oreal, luuleeko joku tosissaan, että joku Penelope Cruz käyttäisi jotain - sen tuloilla - halpismaskaraa, tai että Eva Longorian hiukset olisi oikeasti värjätty markettitavaralla? Mutta kosmetiikkamainonnan saralla kaikki propsit jälleen Dovelle. Pro-age -kampanja on ihan hitti.